Biežāk uzdotie jautājumi

Kā varu rezervēt automašīnu?

Automašīnu varat rezervēt:

  • Aizpildot rezervācijas formu mūsu mājaslapā: https://mailar.lv/rezervacija/
  • Zvanot pa tālruni +371 23221140
  • Rakstot e-pastu uz mailarautonoma@gmail.com
  • Sazinoties ar mums sociālajos tīklos

Vai pēc rezervācijas formas aizpildīšanas auto jau ir rezervēts?

Pēc rezervācijas formas aizpildīšanas mūsu darbinieks ar jums sazināsies un apstiprinās rezervāciju.

Rezervācija tiek uzskatīta par spēkā esošu tikai pēc daļēja vai pilna rēķina apmaksas.

Vai varu atcelt rezervāciju un saņemt naudu atpakaļ?

Diemžēl šādos gadījumos samaksātā summa netiek atgriezta.

Kad auto ir rezervēts, mēs rezervējam to konkrētajam laikam un varam atteikt citiem klientiem, kas rada finansiālus zaudējumus.

Vai varu izīrēt auto Rīgas lidostā?

Jā, pēc nepieciešamības nodrošinām auto piegādi uz Rīgas lidostu.

Piegādes maksa: 20 EUR.

Mēs esam auto noma Rīgas lidostā.

Kas notiek, ja pārsniedzu atļauto nobraukumu?

Saskaņā ar nomas līgumu par katru kilometru virs atļautā limita tiek piemērota maksa 0,15 EUR par km.

Vai ir iespējams izīrēt auto ar neierobežotu nobraukumu?

Jā, par papildu samaksu 20 EUR dienā iespējams izvēlēties neierobežotu nobraukumu.

Vai automašīnas ir apdrošinātas?

Jā, visām automašīnām ir OCTA (obligātā civiltiesiskā apdrošināšana) un KASKO apdrošināšana.

KASKO pašrisks – 285 EUR.

Vai ir iespējams izīrēt auto ar 0 EUR KASKO pašrisku?

Jā, par papildu maksu 20 EUR dienā iespējams samazināt KASKO pašrisku līdz 0 EUR.

Vai automašīna jāatdod tīra?

Saņemot auto, tas ir tīrs gan no iekšpuses, gan ārpuses.

Auto jāatgriež tikpat tīrs, kā saņemšanas brīdī.

Ja auto tiek atgriezts netīrs, tiek piemērota papildu maksa par tīrīšanu atbilstoši nomas līgumam.

Kādas maksājumu metodes jūs pieņemat?

Apmaksu iespējams veikt ar bankas pārskaitījumu vai skaidrā naudā.

Kur es varu saņemt automašīnu?

Automašīnu var saņemt mūsu birojā vai citā iepriekš saskaņotā vietā Rīgā.

Mēs esam mobila auto noma – piegādājam auto Purvciemā, Pļavniekos, Teikā, centrā, lidostā un citos Rīgas rajonos.

Vai degvielas izmaksas ir iekļautas nomas cenā?

Nē, degvielas izmaksas sedz klients.

Auto tiek nodots ar pilnu degvielas tvertni un jāatdod ar pilnu tvertni.

Kāda informācija nepieciešama nomas līgumam?

Lai noslēgtu nomas līgumu, nepieciešama sekojoša informācija:

  • Vārds un uzvārds
  • Personas kods
  • Deklarētā dzīvesvietas adrese
  • E-pasta adrese
  • Telefona numurs

Vai ir iespējams pagarināt nomas periodu?

Jā, nomas periodu var pagarināt, savstarpēji vienojoties.

Vienīgais ierobežojums var būt jau iepriekš veiktas rezervācijas uz konkrēto auto.

Šādā gadījumā piedāvāsim citu pieejamu automašīnu.

Vai der ārvalstu vadītāja apliecība?

Jā, der arī ārvalstīs izdota vadītāja apliecība.

Vai ir iespējams izīrēt bērnu autosēdeklīti?

Jā, piedāvājam bērnu autosēdeklīšus, bērnu krēsliņus un paliktņus vecākiem bērniem.